Sudite po zakonu a ne po nalogu

Ево шта каже један студент правног факултета :
Ja sam student pravnog fakulteta. Mi smo pre nekoliko meseci imali raspravu da je ovde promašena kvalifikacija krivičnog dela. Nekoliko puta smo u sklopu predavanja i bili prisutni u sudnici. Od 4 „organizatora“, dvojica prvookrivljenih nisu imali nikakvu komunikaciju sa ostalima, utvrđeno je da se čak ni ne poznaju sa ostatkom grupe. Čak ni 2 zaštićena svedoka nisu rekli da su to ti momci koji su sedeli u sada vec čuvenom kafiću „Zuzus“. Treći „organizator“ je student, naš kolega, i jako mu je malo ostalo da diplomira. Momak ima medicinsku dokumentaciju da je imao težak prelom noge, i da je oporavak jako dugo trajao. I na snimku se jasno vidi kako se momak penje uz stepenice i hramlje, i hvata se za glavu iz razloga jer je svojim oćima video kako ćovek pada sa terasice. Ostali navijači su jedva i stigli da se popnu gore kada je tuča završena. Ovaj mladić, Veličković je bio na mestu na kom tvrdi, i to je potvrdio i policajac koji je kaznu napisao. A da sramota po pravosuđe bude veća, čovek koga je francuski navijač prepoznao, i za koga je tvrdio da je sigurni učesnik od početka tuče, znači napadač iz pravca knez Mihajlove, dobio je 4 godine zatvora, a njegov „kolega“ takođe iz pravca knez Mihajlove 5 godina.
Ja ne znam ko je tu onda lud, i zašto mi idemo kao budale na ovaj fakultet? Da me neko sutra stavi na sto presudu koju trebam da pročitam, a da taj neko ni ne pogleda kakav sam predmet vodila. JADNO! Pokazana je sva mizerija i najtamnija strana našeg poziva.Kao u vreme komunizma i to onog najgoreg. Onda kada su ljude streljali i vešali i to mesec dana pre presude. Moj savet svim roditeljima je da pod hitno izbace svu dokumentaciju u javnost, i da sve izjave predoče ljudima.Od svedoka iz Francuske, preko zaštićenih, i ovih naših „običnih“. Samo tako mogu da isteraju pravdu, jer su se ovde bitna suđenja svela na medijsko prepucavanje, a ne na rad u sudnici. Nije normalno dati 240 godina nekome, ubiti 12 ljudi a da to prethodno ne bude dokazano 1 kroz 1. To je veći zločin nego bilo kakva tuča na Obilićevom Vencu. To je isto krivično delo, i pred zakonom, a pogotovo pred Bogom, jer se mi u Boga kunemo da ćemo raditi svoj posao časno, pošteno i po knjizi.Ni po babu, ni po strićevima. Nadam se iskreno da će pravda biti zadovoljena na višestepenom sudskom zasedanju, inače sa ovakvom presudom ja ne vidim smisao mog daljeg školovanja. A slobodno dođite i anketirajte sve učenike pravnog fakulteta, dobićete isti odgovor! Pozdrav i samo hrabro!

О istinazagrobare

Trebalo bi da mi daju milion dolara jer sam u zivotu stvarno vid'o milion govana i tu kartu za rio za svaki put kada sam bio ljut gresio put, pio iz ocaja ne znas kako izgleda zivot kroz ova oka dva kada ulica ko mocvara pa se rukama, nogama guram kroz hiljade kosmara urlam na mukama ostar bol me ubada kada setim se drukara neki ortai nisu musko nego zene u suknjama reci kada treba de se krece pocinje jurnjava kada rec ubija znas da je cisto iskreno jer mi nismo ko vi ja sam se mnogo puta ispeko
Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

Постави коментар